Науково-методична проблемна тема:
Впровадження прогресивних технологій навчання як засіб формування ключових компетентностей учнів
Етапи впровадження науково -методичної проблемної теми
І етап. Аналітико-діагностичний (2014-2015н.р.)
1. Вивчення наукової, педагогічної, методичної літератури .
2. Складання картотеки наявної літератури з проблемної теми.
3. Вивчення головного завдання і напрямків освіти.
4. Діагностика наукової, теоретичної та методичної підготовки вчителя.
5. Аналіз кадрового забезпечення.
ІІ етап. Проектний (2015-2016н. р.)
1. Моделювання особистісно розвивальної системи методичної роботи школи.
2. Відмова від інформативної моделі викладання. Мотиваційне забезпечення освіти.
3. Нестандартні прийоми планування навчально-виховного процесу;
ІІІ етап. Організаційний (2016-2017н.р.)
1. Нестандартні форми й методи навчання та виховання, їх поєднання й результативність;
2.Відпрацювання та впровадження проблемних ситуацій в процесі навчання і виховання.
3. З'ясування доцільності використання інтерактивної технології на уроках.
ІVетап. Узагальнюючий (2017-2018н.р.)
1. Відпрацювання, вивчення результативності та ефективності впровадження діючої моделі розвивального навчання в педагогічну практику через методичні форми різної спрямованості.
2. Аналіз вивчення динаміки особистісних переорієнтацій педагогів.
3. Вивчення набутого педагогічного досвіду.
V етап. Аналітичний (2018-2019н.р.)
1. Моніторинг ефективності роботи педагогічного колективу .
2. Узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду.